Fórum - Zobrazit téma - Fix QuickBooks Error 1016 - www.WMHelp.cz
forum.WMHelp.cz
O všem, co souvisí s Windows Mobile
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Fix QuickBooks Error 1016

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Servis
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Michaeltaylor12
plavčík
plavčík


Registrace: 2.12. 2019
Příspěvky: 90

PříspěvekZaslal: čt 18. červen, 2020 16:37    Předmět: Fix QuickBooks Error 1016 Citovat

Quickbooks Error 1016 comes when you are trying to connect your bank account In QuickBooks. This is the most common and frustrating error faced by many customers. There is a lot of reason behind this error. Your TLS settings are not configured properly, your company file might be damaged, or There is something wrong with the Bank server might be unreachable. So, today we will be going to discuss the 1016 error and why this error occurs, and how to fix this error.

Sometimes your bank cannot authenticate your QuickBooks connection to your bank. Due to that, it gives us QuickBooks Error 1016. So, Our First step is to secure the connection to your bank. So, that our bank can recognize the connection and we can prevent these kinds of Banking errors.

Enable the TLS (Transport Layer Security) to fix it.
To enable the TLS Setting Go to the Internet Properties. If you know that’s great you don’t need to go through the guided step.
To open the Internet Properties, Press the Windows Logo key from the keyboard at the left-hand side bottom corner. While holding the windows key down you need to press Letter R (Windows+R).
It will give you a small Run box at the left-hand side bottom corner. In the run box type in inetcpl.CPL then click on Ok.
In internet explorer, dialogue box Go to the Advanced tab.
Once you click on the advanced tab it will give you a drop-down menu. Over here you need to find out TLS 1.2 and make sure it is checked.
Try to connect Bank Account in QuickBooks.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> Servis Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály WMHelp.cz, informace ze světa Windows Mobile, asistenční služby. ISSN 1802-5684
RSS News | RSS Downloads | Atom News | Atom Downloads | Plucker Text | Plucker Color | Plucker Gray | PDA verze | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů