Fórum - Zobrazit téma - Troubleshooting: Can't Activate HBO Max on TV? - www.WMHelp.cz
forum.WMHelp.cz
O všem, co souvisí s Windows Mobile
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny  RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Troubleshooting: Can't Activate HBO Max on TV?

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> E-TEN
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
hensen5005
plavčík
plavčík


Registrace: 28.9. 2023
Příspěvky: 82

PříspěvekZaslal: út 24. září, 2024 21:33    Předmět: Troubleshooting: Can't Activate HBO Max on TV? Citovat

If you're having trouble activating HBO Max on your TV, here are a few troubleshooting steps you can try:

REFERENCE : Max.com/providers

Double-check the activation code or try a new one: Ensure that you have entered the correct 6-digit activation code displayed on TV within the valid time. Pay attention to any uppercase or lowercase letters and ensure there are no typos. Or you can go back and choose Sign In again on your TV to get a new sign-in code.

Change browser: Please change another browser to visit this page and enter the verification code in case it is caused by a browser problem.

Check your internet connection: Ensure that your TV device is connected to the internet. A stable and reliable internet connection is necessary for activating HBO Max. If your connection is weak or intermittent, try restarting your router or connecting to a different network.

Update the HBO Max or Max app: Check if there are any available updates for the HBO Max or Mac app on your TV device. Outdated versions of the app may cause activation issues. Update the app to the latest version and try again.

Restart your TV device: Sometimes, simply restarting your TV device can resolve activation problems. Turn off your TV device, unplug it from the power source, wait for a minute, and then plug it back in. Turn on the device and try activating HBO Max again.
​
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WMHelp.cz -> E-TEN Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály WMHelp.cz, informace ze světa Windows Mobile, asistenční služby. ISSN 1802-5684
RSS News | RSS Downloads | Atom News | Atom Downloads | Plucker Text | Plucker Color | Plucker Gray | PDA verze | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů